Puslapiai

2016 m. vasario 28 d., sekmadienis

Kepta duona su kiaušiniu, daržovėmis ir sūriu

Nors mano pusryčiai prasideda su kokteiliu, bet mano antrąjai pusei reikia tikrai ne kokteilių, todėl virtuvėje savaitgaliais būna chaosas, kai suku galvą, ką čia ypatingesnio ir gražesnio pagaminus, kad jis jaustusi sotus ir laimingas, o aš tada jausčiausi patenkinta. Taigi sekmadienis buvo spalvotas daržovėmis, virtuvėje pakvipo keptos duonos kvapas ir manau, kad mano antroji puselė liko pamaloninta karštais rytiniais pusryčiais.
1 porcijai reikės:

2 vnt. viso grūdo sumuštinių duonos gabaliukų,
2 vnt.kiaušinių,
Pagal skonį druskos,
Pagal skonį juodųjų pipirų,
Saujos špinatų,
2 vnt. salotų lapų,
4 vnt. mažųjų geltonųjų pomidorų,
1 vnt. agurko,
Saujelės tarkuoto visų rūšių sūrio "Džiugas"
Lašelio alyvuogių aliejaus

Kepta duona su kiaušiniu, daržovėmis ir sūriu

Įkaitiname keptuvę su lašeliu aliejaus, duonos viduryje išpjauname skylutes ir dedame keptis, kai viena puselė apskrunda apverčiame ir įmušame į duonos vidurį kiaušinį, apibarstome pipirais ir druska, uždengiame dangčiu ir kepame ant mažiausios galimos kaitros. Kai kiaušinis apkepa ir išsipučia dar kartelį apverčiame, kad ir antroji kiaušinio puselė apskrustų. Kai kiaušiniai iškepę, juos išimame, įkaitiname orkaitę iki 180⁰C laipsnių kaitros, ant sumuštinių viršutinės dalies užberiame sūrio ir kepame orkaitėje sumuštinius apie 4-5 minutes kol sūris išsilydo. Pateikiame lėkštėje su mėgstamomis daržovėmis, aš pateikiau su salotų lapais, špinatais ir pomidorais.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą